2009年4月5日 星期日

不習慣

返新工一周,原來,人老了,返新工是很吃力的事,最辛苦要適應新工作文化、新新聞處理方針、新工作時間、新上司同事的疑惑猜忌、踏進那個堵塞的廁所、在那個安靜得不尋常的newsroom工作至夜深……我希望我可以快點get over,保守估計,半年!

幸好今天有件事令我很開心,因為我發現公司樓下有間投注站!!!!!!明日開始,每日都要去買六合彩。

好懷念過去半年唔使做,日日發呆好時光。

4 則留言:

da 提到...

找我吃飯呀,我周三起放大假呀...da

M 提到...

多謝你,要大食一場才行!

王子 提到...

總會有不習慣的了,我剛做這份工時,見到老細那副兇神惡煞、打哂風嗰樣,都驚到震。現在慢慢都習慣了,反而是要學習寫好劇本,真是好辛苦啊!
別忘了我們周五深夜之約!

Unknown 提到...

喂你未仲未搵我呀, 你放幾點? 你之前又話唔會再update blog, 搞到我今日先睇番!