2008年11月16日 星期日

乞米又如何

這幾天因為皮膚敏感發作,情緒比較低落,加上日日新聞都是裁員結業,不禁擔心個多月後回港乞米。網上招聘廣告愈來愈少,乞米的日子不知要過幾耐......一直擔心我失業的老媽,近日開始轉口風:「乞米就乞米啦,都無辦法,整定。」

整定,對,我沒有宗教信仰,但我相信命運自有安排。盡了自己能力,上天會安排結果,人學會隨遇而安便能身心舒泰。際遇的起伏難以強求,執着只會令自身痛苦。加上,騫翁失馬,焉知非福,工作如是,愛情如是。

我希望,正處於事業低潮的友人,可以豁然面對眼前的小小挫折,不要因而喪失自己的信心和理想。命運一定會為你安排更好的,但願你有廣闊的胸襟,去細味人生的風景。

還有,承受喪親之痛的長輩,希望你的傷口可以盡快復完,珍惜身邊人的關懷,讓父母的愛永留心中。

失戀的、婚姻不如意的,也希望你,可以深呼吸一口氣,大步走出那人的影子,為自己努力活下去。

而我,還是等乞米吧......幸好,乞米之前,可以去一趟巴黎。乞米也真的要回港乞,因為爸爸媽媽,永遠都在家煮好飯等我。

6 則留言:

Unknown 提到...

雖然而家經濟唔好, 但係你返到香港未必要乞米既... 到時先算啦, 而家都計算唔到咁多, right ?

讀完之後剩係去法國 ? 唔係去埋成個歐洲 ?

提到...

唔好擔心啦~在英國好好享受美好時光啦~乞米呢D問題就等我呢個回歸香港的西藏浪人優先擔憂啦~你快D繼續流浪歐洲啦~!

Unknown 提到...

乞米可以乞到去巴黎, 你仲想點, 咸柑, 你好好架啦, 有錫你既屋企人, 就算冇錢, 都起碼有地方你住, 屋企人唔使等你養, 大把人如果冇左份工, 就算自己唔食, 都要交租, 養屋企人呀. 你仲可以住係那星閣呢個好地方. 唔好冇事呻吟,人要知足架. 要呻吟, 留番係你個咸柑桔報度先啦. XDD

M 提到...

I have no intension to show off myself. I just wanna take this opportunity to encourage some of my friends, who have had similar background with myself, to strongly go through the hardships.

Unknown 提到...

知啦, 知啦, 知你唔happy同你講野攪下gag啫. 咪小氣呀, 不嬲都係甘同你講野架啦. 乞唔乞米, 番黎先算啦, 船到橋頭自然直, 而且, 我對你有信心, 你有既係實力丫麻! 好好保重, 天氣凍丫!

M 提到...

好啦,多謝你啦,乞米一定去EMME到乞!!